vineri, 28 august 2009

Lăv nu prea-i în eir

Rasfoiam reviste, in timp ce-mi serveam faimosul 3 in 1. Sorbeam incet din licoarea plina de E-uri si-aruncam ochii pe titluri: “Ce sa-i spui in pat”, “Trupul lui spune ce gura nu rosteste”, “Secretele unui cuplu fericit”, “10 sfaturi ca sa-l tii langa tine”, “35 de pasi pentru o dragoste eterna”.

Eh, imi zic : “Uite, mah, de ce nu mi-a mers mie! Daca n-am citit revistele la vreme! Eram si eu acum legata de un exponent masculin si traiam in doi cocotati pe-un mormam de fericire.”
Daca stiam eu cat de repede poti sa afli secretele vietii in cuplu, ce si cand sa ii spui, cum sa-i prepari micul dejun, ce sa-i spui cand i-l oferi, in ce pozitie sa-l astepti seara, cum sa-i citesti gandurile, ce fraze sa nu rostesti niciodata…
Sa ma fi dus eu la prima intalnire cu fituicile sub fusta, scrise cu lupa, cu titluri ingrosate: “Cum sa te comporti la prima intalnire”, “Ce sa nu spui la prima intalnire”, “Da-l gata din prima!”, sa fi rulat eu strategic hartiuta si sa ma uit chioras in timp ce omu’ se-agita sa-mi povesteasca despre viata lui, acum era alta treaba!

“Ce zici ca iti place sa faci in timpul liber? Sa joci tenis….. haaaa, asta nu e bine! Scrie la carte ca esti nasol, nenica! Asta-i ultima intalnire!”, “Cum? Fosta te-a parasit pentru altul? Bai, inseamna ca nu esti bun nici pentru mine!”, “Ti-ai pus mana la ceafa, asta-nseamna ca te gandesti la fundu’ chelneritei. Du-te si contempla-l in voie!”
Macar un hands si tot era o strategie. O prietena buna, trecuta prin de-astea, cu sfaturi gata pregatite… si revistele la vedere, of course. “Ce zice, fata, ca el vrea o cola zero?... Lasa-l dracu’ ca asta-i metrosexual!” , “S-a dus de doua ori la baie? E clar: a pus ochii pe blonda din colt.”
Cum ar fi sa ne ghidam asa ca orbetii dupa articole scrise in graba de mana unor redactori plictisiti, care-ajung dimineata la birou si ofteaza: “Ce cacat mai scot eu astazi la rubrica asta cu traiul in doi?!”.
Mi-a adus un trandafir alb? Asta-nseamna ca imi poarta o dragoste pura, ca vrea sa fiu mireasa lui si el mirele meu cu papion. S-a aplecat sa-si lege sireturile? Pai e de naspa: tipu-i gay si-i place sa stea la 90 de grade. Isi freaca mainile incontinuu in timp ce vorbeste cu tine? Asta e cu gioccodelmano all the time, poti sa-l lasi.

Vezi ce simplu-i? O lectura rapida, un 3 in 1, doua tigari si-o mecla plictisita si gata: incepi sa vezi altfel viata, abia astazi intelegi relatiile si care-i mersul lor firesc, tragi aer in piept si stii ca de-acum detii reteta magica pentru traiul c-un monsieur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu