joi, 20 august 2009

Aloha!

Astazi este o zi mare: Claudiu Patrascu isi serbeaza ziua de nastere! Cum cine-i Claudiu Patrascu? un cunoscut al lumii mondene, un macho cu gura stramba, un pitiponc epilat al capitalei.
Am vazut o frantura de reportaj la Antena despre ziua acestui specimen incadrat la categoria "baietii de Dorobanti". Nu stiu ce forta nevazuta m-a oprit pe canapea si m-a tinut sa nu schimb canalul. Dar prostia e fascinanta pana la urma.
Sarbatoritul era intr-un club, avea alaturi prietenii, si ei cu nume rasunatoare de altfel. Atat de rasunatoare incat nu i-am retinut, da' le-am mai vazut figurile prin ziarele de scandal si pe la televizor. Ii stie lumea: aia care nu fac nimic da' au masini, case, femei care sa-i suga (de bani!).
Ce m-a frapat a fost interviul cu sarbatoritul :
"Cum iti merge, Claudiu?"
"Mmm, aaaa...bine... adica nah... nu e uau... da' na... bine"
Buuun, ne-am lamurit ca nu doar arati ca o gorila constipata, cu trabucul falfaind, ci scoti si sunete asemenea uneia.
"Cum te simti astazi?"
"Ei, dupa un an de munca meritam si eu putina distractie, de ziua mea macar."

Uaaaat??? Un AN de munca ?! pentru cine? pentru mine da, pentru oricine altcineva in afara de tine si grupul tau de prieteni apretati, da. Pentru noi a fost intr-adevar un an de munca. Ce spun eu a fost, ca mai are cateva luni! Noi, toti ceilalti romani am trudit pe la birouri, pe santiere, pe unde ne-au indrumat anii de scoala si nevoia.
Nelamurirea mea este unde mama dracu' a muncit acest tanar ostas al neamului? nu cred ca are vreo calificare, vreo diploma de merit la concursuri scolare macar, vreun rost in viata lui. Si ceva imi spune ca nu e prima data cand calca intr-un club anul asta, intr-o zi atat de speciala.
...
Gata cu zburlitul. N-are rost.
Sa bem, sa chefuim, sa ne veselim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu