luni, 31 august 2009

Angel radios

Nu ma uit des la televizor, dar si cand o fac, imi hranesc nevoia de informatie pentru toata saptamana. La diferite emisiuni (de fapt cred ca la toate), n-am putut sa nu remarc, apar in josul ecranului, pe langa stiri si meteo, tot felul de dubiosenii. Par exemple, aseara, lasasem deschis pe un post de muzica. Privirea mi-a ramas atintita pe mesajele de pe ecran: "Trimite sms la 0000 cu numele tau si vei primi un mesaj de la ingerul tau pazitor." Bun.
Ma gandesc ca ingerul meu, dac-o fi existand, incearca si el sarmanu' sa tina pasul cu tehnologia. Nu mai are fun sa se aseze frumos pe umarul drept, sa-ti sopteasca cum sa faci fapte bune, nu-ti mai da energia interioara de altadata si nu te mai vegheaza cand esti pe cale sa calci stramb. Nu, tata, sta la birou, are laptop si telefoane smechere, nu mai bate drumul pana in orasul meu amarat de provincie. El imi da SMS. Si dup-aia cei de la mtv le afiseaza, ca sa vada toti crestinii: "Vei trai o mare bucurie in zilele ce urmeaza." Amin! as spune eu.
Poate s-o fi mutat in capitala, acolo are sanse mai mari sa avanseze. Astuia, sunt sigura, o sa i se urce la cap, o sa se creada vreun Lucifer la un moment dat si o sa ma lase dracului. (Ptiu!)
Pe sistemul "Balans, balans, hai hai/mi-e din ce in ce mai clar ca n-o s-ajung in rai..."
I-as cere cumva o adresa de mail, sa-l consiliez online si sa-l aduc pe calea cea buna.

Doamne, ce ti-e si cu lumea asta, nici aura nu mai e ce-a fost!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu