miercuri, 29 iulie 2009

Interjectia "bleah"

Apropo de scarba... Fumez in bucataria mea verde, cu geamul deschis. Ce mi-e dat sa aud, de cum il deschid? "tzaaaaaaa...prrrrrr...tzaaaaaaa" sau in traducere libera, poluare fonica.
Nu "fratioare", n-am chef sa il aud pe cercel, pe babi minune sau cum i-o fi chemand de la nana lor Mercedesa. Vreau sa aud rasetele copiilor din parc, nah. Sau sa aud nimic.
Cine ma obliga pe mine sa inchid geamul in plina canicula si cine ma obliga pe mine sa ascult dezacordurile astea pe care le-a scremut mintea ingusta a unora? Ia-ti un ipod, pune-ti casti, vata in nas! Stim toti ca n-ai bani de paine da' ai facut credit pentru un dvd ca sa vada lumea ce dixtractie mare e la voi in casa!
Eu nu deranjez pe nimeni cand ascult Sven Vath in camera.
Sa sun la politie si sa spun ca niste unii tulbura linistea publica? ca sa ce? sa vina vitejii, sa bata la usa "melomanilor" si sa se ia de gat "ca fratii" in hora prieteniei, in acord de manele?
In van...

Un comentariu:

  1. "Sa sun la politie si sa spun ca niste unii tulbura linistea publica? ca sa ce? sa vina vitejii, sa bata la usa "melomanilor" si sa se ia de gat "ca fratii" in hora prieteniei, in acord de manele?
    In van... "
    haha genial :)) eu trec prin asta zilnic...

    RăspundețiȘtergere