marți, 28 iulie 2009

Fitzness

Ma duc la sala. In fiecare zi. Imi place sentimentul ala ca "ai tras de tine", ca ti-ai depasit limitele cumva, ca te-ai incarcat cu energie pentru toata ziua. Acolo, n-am putut sa nu remarc, vin mai multe "categorii"de oameni:
- cei care vor sa slabeasca
- cei care iubesc sportul
- cei care vor sa agate
Ma duc si alerg pe banda pana imi ies ochii din cap, trag de fiarele alea, transpir. Ca asa e cursul firesc al antrenamentului.
Ce ma intriga este - ce cauta oamenii din a treia categorie intr-o sala de fitness? Ce dorinta launtrica ii mana zilnic sa isi puna echipamentul in rucsac si sa bata atata drum, pierzand timpul? pentru ca este o pierdere de timp in cazul lor! E ca si cum la "cel mai mare eveniment dance din Romania" ar veni numai cocalari si pitipoance (asta este expresie banalizata deja) care de fapt asculta manele.
Pe astia ii vezi de cum intra. Sunt in acelasi tipar toti. EI - inalti, cu muschii lucrati aiurea iesind din maioul prea mic, pantaloni scurti, eventual tatuaj hidos pe brat (sau pe ambele brate), papuci de plaja. Intre noi fie vorba, cum dracu' sa alergi pe banda in slapi?! ELE - colanti si bustiera, cercei MARI , machiaj de seara, jambiere si manusi de fitness (ca da bine!)
Au acelasi ritual: intra, scaneaza cu privirea toata sala pana gasesc o potentiala victima si dup-aia incep sa migreze in jurul ei. Da, se plimba! Admira aparatele, sterg covorul de scame, schimba dvd'ul - freaca menta, cu alte cuvinte.
Si-atunci ma intreb eu: oare am uitat care e utilitatea unei astfel de sali? acolo se face sport, parca asa stiam. Si nu, nu aruncatul cu privirea si cu replici insipide.
Da' eu sunt perseverenta, am sa ma duc in continuare, sperand ca intr-o buna zi aceste specimene vor disparea.
Poate se vor plictisi, poate vor alege o iesire in parc , poate (Doamne ajuta!) se vor cupla intre ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu