vineri, 19 februarie 2010

lunigordnA

Prin iulie anul trecut mi-am făcut blogul ăsta. Am fost atât de impresionată de o scenă văzută într-o zi, încât am spus că merită să scriu despre durerea unui om greu încercat. M-a emoționat până la lacrimi, recunosc.
Mă uit acum la postarea aia și-mi vine să râd. Dacă stau să analizez și titlul, abia îmi stăpânesc lacrimile. De râs de data asta.
Bărbatul acela rănit până în adâncul inimii are acum o iubită cu douăzeci de ani mai tânără. Și-a bagat chiciorul în ea de inimă, cum ar veni.

Cică să mai crezi în mituri...

3 comentarii:

  1. ce ziceam de iubirea absolta ! :))

    nu e condamnabil , temei legitim , acceptat religios in context, dar nu-i in schema .

    as miza totusi, pe apelativul - cu ghilimelele de rigoare: "iubita". :))

    RăspundețiȘtergere
  2. da, uite un donjuan de 70 de ani!
    mi-e așa o scââârbă.

    RăspundețiȘtergere
  3. oo, 70 ?!
    asta-i, mai degraba, test de anduranta ! :))

    RăspundețiȘtergere