duminică, 21 februarie 2010

Harap-Alb e mic copil

Toată lumea-l știe pe nebunul de Bear Grylls. Mi-e drag omul ăsta la maximum, are o atitudine de te face să-nțepenești în fața televizorului și o voce care-ți ridică inima până-n gât. Cine nu-l știe, ar face bine s-arunce ochii mai des pe Discovery.
Păi c-un bărbat ca ăsta lângă tine știi că și la capătul lumii ești în siguranță.
Mă gândesc totuși că în general masculul ar trebui să te protejeze cumva, să-ți dea puloverul lui dacă ți-e frig, să-ți țină umbrela deasupra creștetului când toarnă cu găleata, să te apere de maidanezi - zic.
” - Stai liniștită, e Cristi cu noi, ne trece el de javrele alea.
- A, dar pe-acolo sunt câini, mi-e frică de câini! Treceți voi mai în față!
- ?! ?! ”
Trist.
Revenind la bărbătoiul de Bear, pe lângă faptul că e un familist (într-una dintre emisiuni a arătat pozele țiplate -pe care le ținea in pantof- cu soția și copiii lui) e un neînfricat ce emană adrenalină prin fiecare por.
Nu mai spun cum reușește el să o scoată la capăt deși se află în pustietatea deșertului, în haosul junglei sau în gerul Siberiei. Plus că e un mâncău cum nu s-a mai văzut! Ingerează lejer scoarță de copac, viermi, șopârle și alte târâtoare, ca în caz extrem să le asezoneze cu propria urină.
Eu am tot respectul pentru eroul ăsta!

3 comentarii: