duminică, 13 decembrie 2009

Kiss from a rose

Astăzi mi-a fost dat să văd altă trăsnaie: flori naturale care aveau imprimată pe câte-o petală o fotografie. Adică, în ce hal am ajuns de kitsch-oși încât să murdărim frumusețea unei flori smulse din pământ cu un tuș negru otrăvitor ochiului uman?
Inovația asta o să prindă, așa simt, în curând n-o să mai poți cumpăra o floare fără să nu te întrebe vânzătoarea: ”Bun, doriți trandafiri albi, dar cum să fie: trandafiri cu Mihăiță, trandafiri cu Maria Dragomiroiu, trandafiri cu Jean de la Craiova?”
Ne-am cosmetizat până la limita neînțelesului, am băgat coloranți în sucuri, E-uri în mâncare, îngrășăminte dubioase în plante (macar arătau natural!) și acum de ce să nu le și ștanțăm pe cele din urmă cu vreun chip nemuritor?

Mie personal, dacă ar îndrăzni să-mi aducă vreun flăcău trandahiri cu poza mea pe vreo petală sau și mai rău, cu poza lui, jur că l-aș pune să înghită spinii direct cu tulpină!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu